Search This Blog

Wednesday 28 December 2011

My Artwork (Saya budak baru belajar, tolong support)

Alkisah...............



KIMO

           Sekian lama tak update blog. Untuk pengetahuan umum, Kimo merupakan watak utama bagi short anmation sy. Meskipun Kimo ni watak utama, namun dia memiliki sifat-sifat negatif seperti tamak yang merugikan dia akhirnya. Apa-apa pun saksikan la. Lukisan diatas sy hasilkan baru pagi tadi. Masih kasar. Untuk melihat kemajuan dan perkembangan short animation sy ni, follow la.


Tarzan dan Jane 



          Yang ini pula animasi tarzan yang sy warnakan pada malam tadi. Percubaan pertama sebenarnya sejak saya baru menggunanakn bamboo, wicom. haha...bangga kot. saya harap pembaca akan terus mengikuti sy dan memberi sokongan serta doa. akhir kata saya sudah kan dengan sedikit pantun. 

"Buah cempedak diluar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
saya budak baru belajar,
kalau salah jangan dibodoh-bodohkan."

              sekian, wabillahitaufiq walhidayah as salam....(mcm YB berucap dah)

No comments:

Post a Comment